Diorama idee

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Diorama idee

Marc van den Broeke
Marc van den Broeke

January 6th, 2003, 2:44 pm #1

Heren (en dames),

Wie kan mij helpen met een idee voor een klein diorama waarin het watertruckje van Scale Line moet gaan plaatsnemen ? Ik ben op zoek naar een leuk orgineel ideetje (ik kom op dit moment zelf niet veel verder dan een ouderwetse waterpomp op een plein .)

Ben benieuwd wat de creatieve geesten hier gaan bedenken

Groeten,
Marc
Share

Rob Plas
Rob Plas

January 6th, 2003, 4:01 pm #2

Ik heb het truckje zelf ook (Morris Commercial Watertanker oid) en heb m op een klein diootje staan met de waterput van Bayardi Products en 2 Scottish borderers oid van Resicast. De truck staat water in te nemen uit de put.
De heren hebben duidelijk een fles wijn in de hand...

Titel voor dio:
Water for the troops...
Wine for the troopers..........
Zoiets?
Rob
PS: Tis een snoepie he, die Morris?
Share

Reinoud Middag
Reinoud Middag

January 6th, 2003, 4:07 pm #3

Heren (en dames),

Wie kan mij helpen met een idee voor een klein diorama waarin het watertruckje van Scale Line moet gaan plaatsnemen ? Ik ben op zoek naar een leuk orgineel ideetje (ik kom op dit moment zelf niet veel verder dan een ouderwetse waterpomp op een plein .)

Ben benieuwd wat de creatieve geesten hier gaan bedenken

Groeten,
Marc
....welke truck is dat??
Ik heb op de site van Scale-Line proberen te komen, maar hun web-server ligt eruit geloof ik. Heb je misschien een plaatje?? Ik ben ook in voor kleine voertuigen.

Groeten,

Reinoud.
Share

Marc van den Broeke
Marc van den Broeke

January 6th, 2003, 4:08 pm #4

Ik heb het truckje zelf ook (Morris Commercial Watertanker oid) en heb m op een klein diootje staan met de waterput van Bayardi Products en 2 Scottish borderers oid van Resicast. De truck staat water in te nemen uit de put.
De heren hebben duidelijk een fles wijn in de hand...

Titel voor dio:
Water for the troops...
Wine for the troopers..........
Zoiets?
Rob
PS: Tis een snoepie he, die Morris?
... ik moet me waarschijnlijk schamen maar ik ken het merk Bayardi Products niet echt (/echt niet ) ;-(

Is dit misschien een van de merken die jullie leveren ?

Groeten,
Marc
Share

Marc van den Broeke
Marc van den Broeke

January 6th, 2003, 4:16 pm #5

....welke truck is dat??
Ik heb op de site van Scale-Line proberen te komen, maar hun web-server ligt eruit geloof ik. Heb je misschien een plaatje?? Ik ben ook in voor kleine voertuigen.

Groeten,

Reinoud.
... maar ik heb geen digitale foto van dat dingetje maar het is een klein Morris truckje met een watertank achterop. Het is gewoon een erg leuk (mijn vriendin heeft het over lief ?!? ) truckje dat je gewoon moet hebben als je gek bent op kleine voertuigen !

Groeten,
Marc
Share

Reinoud Middag
Reinoud Middag

January 6th, 2003, 6:05 pm #6

....klinkt erg aantrekkelijk dus! Maar, ik wil 'm wel graag eerst zien Weet je toevallig een plaatje te staan????

Groeten,

Reinoud.
Share

Rob Plas
Rob Plas

January 6th, 2003, 6:36 pm #7

Van de Twenot site:

Share

January 6th, 2003, 6:52 pm #8

... ik moet me waarschijnlijk schamen maar ik ken het merk Bayardi Products niet echt (/echt niet ) ;-(

Is dit misschien een van de merken die jullie leveren ?

Groeten,
Marc
Armand Bayardi levert Resin diorama stukken van een ongeevenaarde kwaliteit!
In al die tientallen stukken die ik in mijn handen heb ghad moet ik de eerste luchtbl nog ontdekken, en de detailering is perfect, tot en met houtnerf aan de binnenkant van kisten toe.
Uniek is ook dat je de spullen zo uit de verpakking kunt gebruiken, dus geen flash, gietpluggen etc etc
hth
Rob
Like
Share

Reinoud Middag
Reinoud Middag

January 6th, 2003, 11:49 pm #9

Van de Twenot site:

Ze staan er niet bij mij

Reinoud.
Share

January 7th, 2003, 5:34 am #10