Beltring

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Beltring

Rob Wernars
Rob Wernars

July 7th, 2003, 6:33 pm #1

Hallo allemaal,

Over anderhalve week ga ik naar Beltring toe en ben nu al zenuwachtig! Ik ben eigenlijk erg benieuwd of er al iets bekend is wat we kunnen aantreffen! Op de site van de War and Peace Show kan ik niet veel vinden.

Groetjes
Rob
Reply
Share

July 7th, 2003, 6:41 pm #2

maar op je afkomen, wat je daar allemaal zult zien dat krijg ik echt niet op een A-4'tje geschreven.

Vorig jaar met JW de Boer 1 dag op en neer geweest, nu gekozen van woensdag t/m zaterdag. Om iedergeval zeker te weten dat we alles kunnen zien.

groeten,

de 4 Amigo's (als je ons wilt zoeken, ons "plekje"zal worden gemakkeerd d.m.v. een alom bekende TWENOT vlag)

Ernst
Jan Willem de B.
Jan Willem S.
Remco
Reply
Like
Share

July 7th, 2003, 9:56 pm #3

Greetz,

Jan-Willem
http://krimi.tripod.com
Reply
Like
Share

July 7th, 2003, 10:05 pm #4

kubeltje!!!

jw
Reply
Like
Share

Arno Riedel
Arno Riedel

July 8th, 2003, 12:46 pm #5

maar op je afkomen, wat je daar allemaal zult zien dat krijg ik echt niet op een A-4'tje geschreven.

Vorig jaar met JW de Boer 1 dag op en neer geweest, nu gekozen van woensdag t/m zaterdag. Om iedergeval zeker te weten dat we alles kunnen zien.

groeten,

de 4 Amigo's (als je ons wilt zoeken, ons "plekje"zal worden gemakkeerd d.m.v. een alom bekende TWENOT vlag)

Ernst
Jan Willem de B.
Jan Willem S.
Remco
Als jullie je zouden vervelen,wat wel niet het geval zal zijn, zouden jullie dan eventueel detail foto's kunnen maken van de Aerokompassen die deze gasten aan de linkerkant van hun LRDG Jeeps hebben gemonteerd. Ook foto's van de Camo van een van de Jeeps [ de Guards uitvoering herkenbaar aan het blauw/rood met gelige schorpioen/blauw vaantje]zijn meer dan welkom. Groetjes en BVD Arno
Reply
Share