Battle of the Bulge ,, ??

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Battle of the Bulge ,, ??

Philip Jan van Sandwijk
Philip Jan van Sandwijk

January 12th, 2003, 10:04 am #1

He Modelbouwers

Wat vonden jullie van deze Film ,, vonden jullie het ook even slecht ?? Mijn mening , Slechtste WW2 film ooit !

Alles was fout , namen , Tanks !

Philip Jan van Sandwijk
Reply
Share

harry"bacardi'' (v.d.vlag)
harry"bacardi'' (v.d.vlag)

January 12th, 2003, 11:08 am #2

Meest waardeloze film die er is volgens mij ???

gewoon een lachfilm ...als je het mij vraagt

maar toch leuk,die bekende acteurs ..uit once upun a time ...en kelly's heroes...en...vast nog wel wat films ...pluskat van de longest day ??)

maar enfin .....heb ff tussen Godzilla (nog zo een waardeloze!)en nog wat zenders zitten zappen
om uiteindelijk toch maar ff wat aan de hobby te doen

Humor !

grtz ....harry

Reply
Share

Bouke Veurman
Bouke Veurman

January 12th, 2003, 12:51 pm #3

Ik zou t ook gaan kijken want volgns Rob Plas moet je die film gewoon gezien hebben omdat je er zo om kunt lachen.

Uiteindelijk ben ik bij darten blijven steken hehehe want mijn hele studentenhuis zat dat te kijken en toen nog de nabeschouwing en toen... nog een nabeschouwing....

Volgende keer beter!

Groeten,
Bouke
Reply
Share

Matthijs Dijkstra
Matthijs Dijkstra

January 12th, 2003, 1:52 pm #4

He Modelbouwers

Wat vonden jullie van deze Film ,, vonden jullie het ook even slecht ?? Mijn mening , Slechtste WW2 film ooit !

Philip Jan van Sandwijk
Beste mensen,

Dit is en blijft vogens mij de meest waardeloze oorlogsfilm allertijden!! Onbegrijpelijk dat zo'n gedrocht van een film tot stand heeft weten te komen!!!
Er is maar één word voor: NUTS

Matthijs
Reply
Share

January 12th, 2003, 1:56 pm #5

He Modelbouwers

Philip Jan van Sandwijk
en Barney heeft nog gewonnen ook. Maar Battle of the Bulge is inderdaad een waardeloze film. Dat het materiaal niet klopt is nog te verklaren.(alhoewel ik ook gruwel bij de film "Een brug te ver" met leo's over de brug.

Een van de weinige "actie" films die gewoon leuk is om af en toe te kijken (voor ontspanning) is Kelly's Heroes. Wordt iedergeval nog geprobeerd om een TIger na te bootsen. "S.P.R."kon het niet beter doen recent.

Wat ik jammer vind van vele recente films/series is dat er zo weinig gebruik wordt gemaakt van de techniek die er tegenwoordig is. Computers kunnen dacht ik veel doen in de hedendaagse filmwereld. Gelukkig deed Enemy at the Gates het wat dat betrefd nog wel redelijk met de stuka aanval aan het begin van de film.

jw

Reply
Like
Share

SA2

January 12th, 2003, 3:26 pm #6

He Modelbouwers

Philip Jan van Sandwijk
Geen bomen maar een woestijn na te bootsen, dacht ik goed te zitten met de Tiger II van Tamiya, blijkt dat ik de M47 van Italeri moet gebruiken.... LOL

maar alle gekheid op een stokkie, ik zou inderdaad niet zo gauw een nog slechtere film over WO2 kunnen bedenken.

Nog naschuddend van het lachen,

Sam.
Reply
Like
Share

Rutger Warrink
Rutger Warrink

January 12th, 2003, 5:21 pm #7

He Modelbouwers

Philip Jan van Sandwijk
Ik had hem al een keer gezien, dus deze keer heb ik snel weer weggezapt. Toch moet ik het nog even hebben over de mooie groen met bruine M38-jeeps, overdreven teutoonse panzermänner en theatraal doodvallende mannetjes (mijn gelach moet de buren wakker hebben gemaakt, denk ik). Bovendien heb ik geloof ik alleen maar wehrmacht gezien, met pakkies uit 1941..

Er was één pluspunt aan de film trouwens: GEEN John Wayne!

Ik vind nog steeds dat Band of Brothers iets mist, maar man, wat is dát toch goed!

Rutger Warrink

Reply
Share

Rutger Warrink
Rutger Warrink

January 12th, 2003, 5:23 pm #8

n/t
Reply
Share

Rob Plas
Rob Plas

January 12th, 2003, 5:42 pm #9

Reply
Share

Rob Plas
Rob Plas

January 12th, 2003, 7:30 pm #10

en Barney heeft nog gewonnen ook. Maar Battle of the Bulge is inderdaad een waardeloze film. Dat het materiaal niet klopt is nog te verklaren.(alhoewel ik ook gruwel bij de film "Een brug te ver" met leo's over de brug.

Een van de weinige "actie" films die gewoon leuk is om af en toe te kijken (voor ontspanning) is Kelly's Heroes. Wordt iedergeval nog geprobeerd om een TIger na te bootsen. "S.P.R."kon het niet beter doen recent.

Wat ik jammer vind van vele recente films/series is dat er zo weinig gebruik wordt gemaakt van de techniek die er tegenwoordig is. Computers kunnen dacht ik veel doen in de hedendaagse filmwereld. Gelukkig deed Enemy at the Gates het wat dat betrefd nog wel redelijk met de stuka aanval aan het begin van de film.

jw
Sorry hoor
Rob
Barneveld gefeliciteerd!
Reply
Share