Balen met een hoofdletter

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Balen met een hoofdletter

Marc van den Broeke
Marc van den Broeke

November 27th, 2002, 2:37 pm #1

Vanochtend hebben ze bij ons op het werk een nieuwe versie software over de pc's gegooid waardoor alle persoonlijke instellingen verloren zijn gegaan. Nu is dat niet zo erg maar dat betekend ook dat al mijn favorieten zijn verdwenen !!!!!!!!
Wie kan mij helpen aan site's met foto's van diverse voertuigen (bij voorkeur genie en moderne voertuigen) ?

Alvast bedankt en de groeten,

Marc
(die baalt als een stekker)
Share

Arne Poirot
Arne Poirot

November 27th, 2002, 8:31 pm #2

Men kan in de map FAVORITES (en/of in je submap MODELBOUW!) op de eigen PC, de snelkoppelingen vinden URLS vinden van je favorites.

Die kan je mailen als bijlage aan een mail aan MAerk
Share

Olaf Kievit
Olaf Kievit

November 27th, 2002, 9:02 pm #3

Vanochtend hebben ze bij ons op het werk een nieuwe versie software over de pc's gegooid waardoor alle persoonlijke instellingen verloren zijn gegaan. Nu is dat niet zo erg maar dat betekend ook dat al mijn favorieten zijn verdwenen !!!!!!!!
Wie kan mij helpen aan site's met foto's van diverse voertuigen (bij voorkeur genie en moderne voertuigen) ?

Marc
Marc,

Op mijn site staan aardig wat links naar referentie materiaal; misschien niet alles wat je kwijt bent, maar hopelijk een begin:

http://home.attbi.com/~okievit/index.htm

Groetjes,

Olaf (oNOSPAMkievit@aya.yale.edu)
Share

Marc van den Broeke
Marc van den Broeke

November 28th, 2002, 5:56 pm #4

Marc
.
Share