***new video***

***new video***

Febrero 22nd, 2011, 11:12 pm #1

Helo,
I made a video from Ramona, hope you'll like it.

mil besos a todas,
Szilvi
<object width="640" height="510"><param name="movie" value=""></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="510"></embed></object>
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 1:19 am #2

QUERIDA I MAKE SURE YOU, THAT I LIKE IT... AND I LIKE IT SOOO MUCH! IM TRYING TO FIND WORDS... BECAUSE EVEN THAT IS QUIET SHORT VIDEO AND I WOULD LOVE TO SEE MOOOORE... IT IS FULL OF ALL EMOTIONS... MELODY WHICH YOU USED IS BEAUTIFUL AND WITH SCENES PROVOCES TEARS! TENDER, SUCH A NICE AND DEEP VIDEO TELLING EVERYTHING! YOU HAVE MY ADMIRATION! JUST PLEASEEE PUT THE LINK MEGA...

SZILVI REALLY, AMAZING!!!!
MUCHÍSIMAS GRACIAS
MIL BESOS
PETRA

</center>

<center>
</center>
<center>"ME EMOCIONA EL GRAN CORAZON DE PETRA Y LO MUCHO QUE PARECE LA PASARON BIEN. PETRA GRACIAS POR LAS FOTOS SON LINDAS Y TU TAMBIEN"
TE ADORO POR EL GRAN CORAZ�N, QUE TIENES
MUCHAS GRACIAS MI SENORA HERMOSA
TU NINA PETRA
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 4:26 am #3

Helo,

mil besos a todas,
Szilvi
<object width="640" height="510"><param name="movie" value=""></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="510"></embed></object>
thank you so much, nice job.

Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 4:50 am #4

Helo,

mil besos a todas,
Szilvi
What a video, eventhough it's very short, it is very lovely, you have covered the pain of Ramona's lost love. I love this video I love everything about it. Thanks so much for sharing.

kisses,
leslie

Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 6:10 am #5

Helo,

mil besos a todas,
Szilvi
PERO CREO QUE ESTE NO ES UNO BUENO! : ( (

ME ROMPISTE EL CORAZON, SZILVI! QUE DESGARRADOR VIDEO...PERO ESO SI, MUY, MUY HERMOSO!

NO TENGO PALABRAS PARA EXPRESARTE CUANTO ME GUSTO...Y AUNQUE ES DEMASIADO TRISTE, TE TENGO QUE PREGUNTAR POR EL LINK DE MEGA! :p

GRACIAS POR UNA MAS, DE TUS OBRAS DE ARTE!

TE MANDO MIL BESOS CON TODO MI CARIÑO!

MAY

Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 6:41 am #6

Helo,

mil besos a todas,
Szilvi
Your video is short, but with lots of emotions!!
You made me cry!!

This video,is fantastic, beautiful and wonderful !!

Thanks for share it with we !!

I send you lots of kisses and hugs!!

Aneley de Argentina

Est?n PRECISOS tus armados!!
Me encanta la foto que elegiste y los colores que usaste!!

Gracias por compatrilos con nosotras!!

Te mando miles de besos y abrazos !!

Aneley de Argentina

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 3013_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 8036_n.jpg
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 9:23 am #7

Helo,

mil besos a todas,
Szilvi
Esta hermoso Szilvi! Me encanto de verdad. Short but sweet! Gracias!!! Muchos besos.
Katarina
<center>
<center>

<font size="5" face="Brush Script MT">Helena...la mejor de las mejores
</font><center>

<center>

<font size="5" face="Brush Script MT">Tu me haces feliz...Gracias!
</font><center>

<center><center>

<center>

<font size="5" face="Brush Script MT">Te adoro!!!
</font><center>

</center></center></center></center></center></center></center>
</center></center>
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 10:09 am #8

Helo,

mil besos a todas,
Szilvi
Apenas me desperte, ya estoy triste, buuuu, tengo ganas de llorar, pero tu video, esta preciosisimo. Muchisimas gracias por compartirlo.

Besos, Sylwia
"Eres luz que puede tocar este corazon. No hay nadie mas que Tu, enciendes estrellas en mi interior..."
"Eres como el Sol, que hace brillar hasta la Luna. Cuando estas feliz, como Tu risa no hay ninguna... Una en un millon, eres mezcla de ternura e ilusion!"
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 5:22 pm #9

Helo,

mil besos a todas,
Szilvi
IT AMAZES ME, YOU HAVE CHOSEN A VERY CINEMATOGRAPHIC WAY TO TELL THE STORY OF THIS ENDLESS AND UNHAPPY LOVE, YOU ALMOST MADE ME CRY
EVERYTHING IT'S SO BEAUTIFUL AND SAD AT THE SAME TIME, THE IMAGE OF THE LETTER, THE WEDDING AND THE FACE AND THE LOOK OF RAMONA SAYING "SI, ACEPTO", THE SONG, I DON'T HAVE SO MUCH WORDS TO EXPRESS HOW MUCH I LIKE IT
THANK YOU, SWEETIE, YOU'RE AN ARTIST
KISSES AND BIG HUGS
ANCA

"...Ella tiene el cielo en su mirar
y la sonrisa dulce de mama..."
HELENA...
"...como mi poema eres tu...
...como una guitara en la noche...
todo mi horizonte eres tu..."

Mis tesoros

La foto de mi alma
HELENA,ERES UN SOL,GRACIAS POR EL PRIVILEGIO DE AMARTE...
Tu nina ANCA

"...ay ninas si serian tan pequenas las metiera en una botella y las llevara conmigo a Mexico para tenerlas a mi lado y para criarlas..."

Siempre en mi corazón ❤💋💋
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 9:27 pm #10

Helo,

mil besos a todas,
Szilvi
http://www.megaupload.com/?d=RR7MTRK4
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 9:48 pm #11

QUERIDA I MAKE SURE YOU, THAT I LIKE IT... AND I LIKE IT SOOO MUCH! IM TRYING TO FIND WORDS... BECAUSE EVEN THAT IS QUIET SHORT VIDEO AND I WOULD LOVE TO SEE MOOOORE... IT IS FULL OF ALL EMOTIONS... MELODY WHICH YOU USED IS BEAUTIFUL AND WITH SCENES PROVOCES TEARS! TENDER, SUCH A NICE AND DEEP VIDEO TELLING EVERYTHING! YOU HAVE MY ADMIRATION! JUST PLEASEEE PUT THE LINK MEGA...

SZILVI REALLY, AMAZING!!!!
MUCHÍSIMAS GRACIAS
MIL BESOS
PETRA

</center>

<center>
</center>
<center>"ME EMOCIONA EL GRAN CORAZON DE PETRA Y LO MUCHO QUE PARECE LA PASARON BIEN. PETRA GRACIAS POR LAS FOTOS SON LINDAS Y TU TAMBIEN"
TE ADORO POR EL GRAN CORAZ�N, QUE TIENES
MUCHAS GRACIAS MI SENORA HERMOSA
TU NINA PETRA
"..NICE AND DEEP VIDEO TELLING EVERYTHING!"
Thank you for your kind words, importance of these feedbacks and a great joy for me that you like it..the truth is, if I create a melancholic sad video, there is a kind of acceptance of risk.
I tried to impress on the emotions and to show the pain because of lost love...
(Although I admit that I feel something is missing from this..)

Thank you Petra!!!
hugs,
Szilvi
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 9:49 pm #12

thank you so much, nice job.
I thank you Melba...kisses!!
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 9:57 pm #13

What a video, eventhough it's very short, it is very lovely, you have covered the pain of Ramona's lost love. I love this video I love everything about it. Thanks so much for sharing.

kisses,
leslie

that you loved it. You're very welcome mi Leslie!!!

kisses,
Szilvi
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 10:11 pm #14

PERO CREO QUE ESTE NO ES UNO BUENO! : ( (

ME ROMPISTE EL CORAZON, SZILVI! QUE DESGARRADOR VIDEO...PERO ESO SI, MUY, MUY HERMOSO!

NO TENGO PALABRAS PARA EXPRESARTE CUANTO ME GUSTO...Y AUNQUE ES DEMASIADO TRISTE, TE TENGO QUE PREGUNTAR POR EL LINK DE MEGA! :p

GRACIAS POR UNA MAS, DE TUS OBRAS DE ARTE!

TE MANDO MIL BESOS CON TODO MI CARIÑO!

MAY

Thank you for your words, those are so kind for me! I did not want to cause you grief..but I'm very pleased if had an impact of you this little video. I strive for it and I really enjoy it..
Thanks a lot again!!!

mil besos mi May,
Szilvi
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 10:28 pm #15

Your video is short, but with lots of emotions!!
You made me cry!!

This video,is fantastic, beautiful and wonderful !!

Thanks for share it with we !!

I send you lots of kisses and hugs!!

Aneley de Argentina

Glad for me that you loved it, thanks for your worsds, for your feedback!!!
I also send you lots of kisses and hugs,
Szilvi
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 10:31 pm #16

Esta hermoso Szilvi! Me encanto de verdad. Short but sweet! Gracias!!! Muchos besos.
Katarina
<center>
<center>

<font size="5" face="Brush Script MT">Helena...la mejor de las mejores
</font><center>

<center>

<font size="5" face="Brush Script MT">Tu me haces feliz...Gracias!
</font><center>

<center><center>

<center>

<font size="5" face="Brush Script MT">Te adoro!!!
</font><center>

</center></center>
Muchos besos Kataaa y gracias mil!!!
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 10:40 pm #17

Apenas me desperte, ya estoy triste, buuuu, tengo ganas de llorar, pero tu video, esta preciosisimo. Muchisimas gracias por compartirlo.

Besos, Sylwia
"Eres luz que puede tocar este corazon. No hay nadie mas que Tu, enciendes estrellas en mi interior..."
"Eres como el Sol, que hace brillar hasta la Luna. Cuando estas feliz, como Tu risa no hay ninguna... Una en un millon, eres mezcla de ternura e ilusion!"
I'm glad you liked the video...oh and I hope you feel better already..and sorry..

besos,
Szilvi
Like
Share

Febrero 23rd, 2011, 10:54 pm #18

IT AMAZES ME, YOU HAVE CHOSEN A VERY CINEMATOGRAPHIC WAY TO TELL THE STORY OF THIS ENDLESS AND UNHAPPY LOVE, YOU ALMOST MADE ME CRY
EVERYTHING IT'S SO BEAUTIFUL AND SAD AT THE SAME TIME, THE IMAGE OF THE LETTER, THE WEDDING AND THE FACE AND THE LOOK OF RAMONA SAYING "SI, ACEPTO", THE SONG, I DON'T HAVE SO MUCH WORDS TO EXPRESS HOW MUCH I LIKE IT
THANK YOU, SWEETIE, YOU'RE AN ARTIST
KISSES AND BIG HUGS
ANCA

"...Ella tiene el cielo en su mirar
y la sonrisa dulce de mama..."
HELENA...
"...como mi poema eres tu...
...como una guitara en la noche...
todo mi horizonte eres tu..."

Mis tesoros

La foto de mi alma
HELENA,ERES UN SOL,GRACIAS POR EL PRIVILEGIO DE AMARTE...
Tu nina ANCA

"...ay ninas si serian tan pequenas las metiera en una botella y las llevara conmigo a Mexico para tenerlas a mi lado y para criarlas..."

oh thank you for your beautiful words, those give me lots of energy! I'm glad that you loved this music,too!
It was a pleasure to read your comment!

kisses and hugs,
Szilvi
Like
Share

Febrero 24th, 2011, 1:17 am #19

Helo,

mil besos a todas,
Szilvi
Tu vídeo me gusto mucho.
Gracias por compartirlo.
Besos.

<center>

<center><center>

</center></center></center>
Like
Share

Febrero 24th, 2011, 2:50 am #20

Helo,

mil besos a todas,
Szilvi
Y estar ahi, entre esas escenas, no para salir en la tv, sino para disfrutar de esta mujer maravillosa, me encanto ay Ramona me atrapo sinceramente.
Graciassss por el video.
Maryc

En mi corazon tu viviras
<center>
<center><center>
<center>
Desde hoy y para siempre
<center>
<center><center>
Like
Share

Febrero 24th, 2011, 11:55 am #21

Helo,

mil besos a todas,
Szilvi
Really it is wonderfull!!! I like it very much,and I like the scenes,the wedding and then Ramona with Angus!!Well done!!!!
many kisseeess!!
Like
Share

Confirmation of reply: