adidas sko originals

litchi
Emerging
Emerging

September 12th, 2018, 9:42 am #1

Adidas adizero adidas sko uden snørebånd Adios Boost løbesko er opfølgningen af den populære Adios 2, som virker som en underlig navngivningskonvention. Det er en letvægts racerflade gearet mod neutrale løbere, men et stort par løbesko til løbere på udkig efter et stilfuldt, komfortabelt par løbesko.

Som jeg sagde, adidas sko originals er de gode til at bruge til interval træning på et spor samt kortere afstande racer som en 5-10K. Det er bestemt ikke begrænset til korte afstandshændelser som vist i New York City Marathon resultaterne. Vinderen Geoffrey Mutai sluttede kl. 2:08:24 med Adios Boost, såvel som 3., 4. og 5. pladsløber! Hvis kun den 2. plads vinder havde på sig dem, snakkede om fejning af podiet til Adidas (selv om 4/5 ikke er dårligt heller).

Adios Boost adidas sko nyheder er lidt lettere end sin forgænger på omkring 8 ounces med en øvre mask, der er ekstremt åndbar, og mellemsålen bruger Adidas Boost-teknologi lavet af TPU i stedet for den konventionelle EVA, som gør et fremragende arbejde til at absorbere chok og kontakt, mens du løber . Ydersål / mellemsål-grænsefladen har Adidas Torsion System som på Energy Boost, en web af tynd, stiv grøn plast under buen og strækker sig i strimler på yderkanterne mod tåen. Dette system producerer snappy tåen off og hjælper også med at stabilisere det bløde boost materiale.

Jeg har adidas adizero boston review kun gået et par weekendkørsler med Adidas Adizero Adios Boost, men fra de få kørsler tror jeg, jeg fandt mine nye racerlejligheder. Jeg har tidligere kørt udelukkende i mine Brooks Racer ST 5'er, og selvom jeg ikke har mange klager med disse sko, har jeg lyst til kombinationen af det lette og slanke design sammen med Adidas nye Boost-teknologi, disse kan helt sikkert give mig den ekstra lift under mine løb. Jeg har en halv marathon i januar, og jeg overvejer at bære Adios Boost som min go-to-løbesko, jeg skal bare gå videre på nogle få kører i dem for at hjælpe med at bryde dem ind!

http://www.kaiisko.com/
Like
Share