March 11th, 2018, 5:29 pm #11

Briand de la Motte wrote: Er de begge berline eller er den ene måske en break?

Sent from my iPad using Tapatalk
Hej Briand, begge Xantia er berline, den blå Xantia Activa HDi er med original beige lædersæder - alt andet er også beige: himmelen, plast beklædningen, solskærmen, tæpper - og så er der også varme i el-sæderne
Like
Share

March 11th, 2018, 7:23 pm #12

hanpal wrote: det kan da ikke være en ACTIVA den er da aldrig lavet i diesel, så kabinen må være noget andet, men det kan jo også være fint nok men den sorte himmel og de specielle sæder skal man nok ikke regne med.
og virker elbetjeningen og varmen i sæderne ??
Få da lige styr på dine fakta......inden du kommer til tasterne
Citroen Xantia 2,0 Hdi break ´00 med fyr og original fartpilot
Lexia/DiagBox
Like
Share

March 11th, 2018, 7:26 pm #13

matthias wrote: Hej Hanskj, desværre ingen billeder, men mine venners ord: de tiders gnagerne ...
Du kan have begge biler til 5000 kroner (de to beige lædersæde sæt er det allerede værd).
Men kun begge biler - og gerne snart. Er dette et tilbud?
mvh Matthias
Jeg er lidt i tvivl om hvad det her betyder  "de tiders gnagerne"
Lexia/DiagBox
Like
Share

March 11th, 2018, 7:45 pm #14

ø
Hanskj wrote:
hanpal wrote: det kan da ikke være en ACTIVA den er da aldrig lavet i diesel, så kabinen må være noget andet, men det kan jo også være fint nok men den sorte himmel og de specielle sæder skal man nok ikke regne med.
Tja såmænd så er jeg blevet grundigt snydt, engang i slutningen af 99 ville jeg absolut have en Activa 2,0 hdi ny bil, men fik at vide at dette ikke kunne lade sig gøre da den ikke fandtes i diesel var citroens svar så det blev der ikke noget af, og det er så først nu jeg opdager de snød på vægten og det.var endda dengang jeg købte ny bil Ca hvert andet år
så jeg beklager meget fejlen
C4-B7 2012 1,6 HDI Seduction super kørende med lidt ekstra power, nu rundt 66000km og den har stadig aldrig haft en fejl, dog en pære nr. pl. lys🙀

Alt kan laves, men det er ikke alt der vil lykkes

Og de sværeste fejl at rette, er dem der ikke er der!
Like
Share

March 11th, 2018, 8:02 pm #15

hanpal wrote: ø
Hanskj wrote:
Tja såmænd så er jeg blevet grundigt snydt, engang i slutningen af 99 ville jeg absolut have en Activa 2,0 hdi ny bil, men fik at vide at dette ikke kunne lade sig gøre da den ikke fandtes i diesel var citroens svar så det blev der ikke noget af, og det er så først nu jeg opdager de snød på vægten og det.var endda dengang jeg købte ny bil Ca hvert andet år
så jeg beklager meget fejlen
Det er ikke din fejl. Xantia Activa HDi blev aldrig solgt i Danmark. Hvis Citroen sagde at den ikke fandtes i diesel, så har de bare glemt at tilføje "i Danmark" ... 
Like
Share

March 12th, 2018, 7:07 pm #16

matthias wrote: Hej Hanskj, desværre ingen billeder, men mine venners ord: de tiders gnagerne ...
Du kan have begge biler til 5000 kroner (de to beige lædersæde sæt er det allerede værd).
Men kun begge biler - og gerne snart. Er dette et tilbud?
mvh Matthias
Ja det er et tilbud jeg ville dog gerne se lidt billeder inden jeg begiver mig afsted
Lexia/DiagBox
Like
Share

March 12th, 2018, 8:13 pm #17

på den anden side måske altså hvis du kan bruge bare lidt så giver de jo mellem 22 og 2500 kroner for en skrot bil hos hugger
C4-B7 2012 1,6 HDI Seduction super kørende med lidt ekstra power, nu rundt 66000km og den har stadig aldrig haft en fejl, dog en pære nr. pl. lys🙀

Alt kan laves, men det er ikke alt der vil lykkes

Og de sværeste fejl at rette, er dem der ikke er der!
Like
Share