Renault Grand scenic 2010 dci 1,9

August 13th, 2017, 5:24 pm #1

Jeg er den nye glade ejer af en grand scenic dci fra 2010 med 173000 på nålen. Jeg har som sagt kun ejet bilen i ca. 2 måneder, da jeg valgte at få bilen undervognsbehandlet hos Suvo. Desværre er bilen efterfølgende begyndt at tage vand ind i kabinen. Jeg kan se, at det kommer fra oven af i ca. Midten af instrumentbordet. Jeg mistænker derfor forruden, men jeg har desværre ingen anelse. Er der nogen, der har erfaringer??
Like
Share

August 13th, 2017, 5:45 pm #2

Sune Post wrote:Jeg er den nye glade ejer af en grand scenic dci fra 2010 med 173000 på nålen. Jeg har som sagt kun ejet bilen i ca. 2 måneder, da jeg valgte at få bilen undervognsbehandlet hos Suvo. Desværre er bilen efterfølgende begyndt at tage vand ind i kabinen. Jeg kan se, at det kommer fra oven af i ca. Midten af instrumentbordet. Jeg mistænker derfor forruden, men jeg har desværre ingen anelse. Er der nogen, der har erfaringer??

mon ikke nærmere du har fået Suvo i afløbet fra klimaanlægget så det i stedet for at rende ud render over og ind i bilen
C4-B7 2012 1,6 HDI Seduction super kørende med lidt ekstra power, nu rundt 66000km og den har stadig aldrig haft en fejl, dog en pære nr. pl. lys🙀

Alt kan laves, men det er ikke alt der vil lykkes

Og de sværeste fejl at rette, er dem der ikke er der!
Like
Share

August 14th, 2017, 6:59 pm #3

Du har garanteret ret, men jeg kan ikke finde udløbet fra aircondition. Ved du hvor den er placeret????
Like
Share

August 14th, 2017, 7:07 pm #4

Nej men under varmeapparater altså under bilen

men det er sikkert ikke en slange der hænger ud under bunden, nærmere en gummiprop/tylle med et hul i midten som kondensvandet kan dryppe/løbe fra
C4-B7 2012 1,6 HDI Seduction super kørende med lidt ekstra power, nu rundt 66000km og den har stadig aldrig haft en fejl, dog en pære nr. pl. lys🙀

Alt kan laves, men det er ikke alt der vil lykkes

Og de sværeste fejl at rette, er dem der ikke er der!
Like
Share