Railsim

Aug 29 2008, 09:16 AM #1

ben van plan om meschien railsimulator te kopen alleen twijfel ik of het wel een mooi spel is en of ie leuk is heb iemand hier evaring mee
Like
Share

Aug 29 2008, 04:17 PM #2

Ja, ik heb hem Dennis. Ziet er fantastisch uit, maar je moet geen routes hoeven bouwen. Wat een ellende zeg. Als er een tweede deel uitkomt zou ik het zeker niet kopen.

Maar, dat is mijn mening. Het kan zijn dat anderen er anders over denken.

Groeten,
Leen

Houdt je hoofd koel en je hart warm.
Like
Share

Aug 29 2008, 05:20 PM #3

Hey ,

Ik heb me voorgenomen om eerst naar andere mensen te luisteren en te lezen wat zij ervan vonden ...

Lees maar eens wat er allemaal op Christrains te lezen is ...
1 brok ellende ..

Okay het ziet er op het oog mooi uit .. maar er kloppen verschillende dingen niet .
En wat Leen zegt ... route bouwen , nee laat maar .

Laat ik me maar gewoon bezig houden met trainz ... daar heb ik me handen al vol aan .

Gert
Take care of your character and your reputation will take care of itself
Like
Share

Aug 29 2008, 05:59 PM #4

Kort na de release heb ik een kijkje genomen om te zien of het de hype waard was. Ik heb het precies 1 keer opgestart en ondanks dat het er grafisch mooi uitziet kleven er zo veel haken en ogen aan deze simulator, en dan heb ik niet eens over zelf routes bouwen, dat ik niet gekozen heb er geld voor uit te trekken en is de "proef-versie" meteen de jiskefet in gemieterd.

Voorlopig houd ik het bij Trainz ... en TS2009 zal ook eerst alleen als proef-versie op mijn HD verschijnen voordat ik bereid ben nog meer geld aan Auran te besteden.

Op dit moment zou mijn advies zijn om bij TRS06+SP1 te blijven. Stabiel genoeg en universeel in het gebruik van de meeste content. TC1-3 is eigenlijk de moeite van alle ellende niet waard.
Like
Share

Aug 31 2008, 10:45 AM #5

heb hem gekocht bij bol.com geinsteleert duurde lang normaal gaat dat veel sneller bij mij opgestart route gepakt de duitse duurde lang voordat ie geladen was oke was wel het wachte waart todat ik ging rijde het beeld harperde heel erg en is zelfs een keer vastgelopen heb hem al weer truggestuurt dus als je geen sterke computer heb koop het niet

groet dennis
Like
Share