Punk shops

S1CKPJ
S1CKPJ

May 11th, 2003, 5:17 pm #1

Jow iedereen ik wil hier deze topic starten omdat ik wil weten waar er nog punkwinkeltjes zijn. ken er maar 2 ofzo. gelieve ze hier met de rest van het board mee te delen. Thx
Share

sim
sim

May 11th, 2003, 5:37 pm #2

wat is een punkwinkeltje? verkopen ze daar punks (boehaaha!)
Share

Sven
Sven

May 11th, 2003, 6:07 pm #3

Jow iedereen ik wil hier deze topic starten omdat ik wil weten waar er nog punkwinkeltjes zijn. ken er maar 2 ofzo. gelieve ze hier met de rest van het board mee te delen. Thx
Hmmm in gent is er de Boothill, in Antwerpen de Fans in de Kammenstraat en in Brussel dat purperen winkeltje aan de Grote Markt...
Share

Sven
Sven

May 11th, 2003, 6:11 pm #4

en in Brugge de Hitshop maar dat is niet echt punk
Share

Cindy
Cindy

May 11th, 2003, 9:37 pm #5

Je kan ook wel punkkleren kopen in de agora-galerij in Brussel, maar vreselijk duur. Ik vind dat je in kledingwinkels als h&m veel meer leuke kleren kan vinden voor goedkope prijs. En dan zelf wat lapjes opnaaien en studs opdoen enzo... veel beter.
Die zaak in Brugge is misschien wel meer voor skins, maar ze hebben er wel heel veel goeie cd's, allemaal aan 15 euro.
n antwerpen heb je enkele goei platen en cd-zaken, maar ik weet de naam van de straat weer niet meer. Het is die straat waar de fnac ligt, als je die verder loopt. Daar is fat cat records of zoiets en voor elpees een kei goeie winkel, de collector. Amai, het lijkt me weer niet allemaal duidelijk, antwerpenaars, help me eens effe...
En leuke t-shirts vind je toch gewoon op optredens
Share

JeFCB
JeFCB

May 12th, 2003, 12:00 am #6

Ik had het vroeger altijd moeilijk met het vinden van studs(om op mn leren vest te zetten). Die dingen zijn op de meeste plaatsen véééél te duur, maar toen vond ik ergens in Italië een winkeltje waar ze er van af moesten en heb toen heel de doos mee naar huis genomen.
Share

Cindy
Cindy

May 12th, 2003, 7:09 am #7

Verkoop je ze niet aan mij?
Share

Sven
Sven

May 12th, 2003, 10:51 am #8

Ik heb in de Agora in zon modewinkeltje een riem gekocht met 120 studs erop die ge der kon afdraaien, dat was veel goedkoper dan ze appart in die metalwinkel te kopen
Share

nonkel beef
nonkel beef

May 12th, 2003, 11:16 am #9

in Turnhout kunde misschien is in de popcorn gaan zien mer of da ze daar veel hebben vrees ik voor want tis mer een klein winkeltje en het is in de paterstraat gelegen een zijstraat van de grote markt er is ook nog een winkeltje waar ze kleding verkopen van lonsdale en nog wa merken mer ik weet de naam er niet van mer het is in een zijstraat van de gasthuisstraat als ge van het station komt aan uwe linkse kant
Share

JeFCB
JeFCB

May 12th, 2003, 11:22 am #10

da's den Toff-Music. Daar verkopen ze Lonsdale, Fred Perry, Hooligan, Pit-Bull, Troublemaker enz...

In de Popcorn is idd nie veel te zien. Trouwens ook heel duur!

Cindy die doos is al lang op ze.
Share