VRM nbTimes

VRM nbTimes

April 18th, 2012, 11:39 am #1

Spencer, det finns fler än du som ifrågasätter nbTimes...

http://www.network54.com/Forum/207673/t ... e+dial+GMT

Like
Share

April 18th, 2012, 11:46 am #2

Spencer utplånaren av Hublot
Like
Share

April 18th, 2012, 12:12 pm #3

Rolex post -86, bye bye
Like
Share

April 18th, 2012, 12:26 pm #4

Bakade tavlor. Det har jag inte hört talas om sedan 2008 och då patrizzi tavlor i 16520. Alla gillar inte bruna index som tomvox1 sade, vilket innebär att det finns inga pengar.

Jag kan berätta att han säljer på kommission och äger inte klockorna.

Att han även lägger ut en och annan franken(som i det här fallet) är nog öven det rätt känt. Men det värsta är ändå alla så kallade "unpolished" som han sålt. Klockor från 60-70-talet som aldrig blivit polerade och ändå ser ut som nya i en aldrig sinande ström? Det är helt ofattbart att ingen har nämnt det. Dom har satt ner foten på VRM i alla fall, men det tog tid!

Like
Share

April 18th, 2012, 12:31 pm #5

Rolex post -86, bye bye
du bugar åt. You're not worthy, worm!

Like
Share

April 18th, 2012, 12:40 pm #6

Bakade tavlor. Det har jag inte hört talas om sedan 2008 och då patrizzi tavlor i 16520. Alla gillar inte bruna index som tomvox1 sade, vilket innebär att det finns inga pengar.

Jag kan berätta att han säljer på kommission och äger inte klockorna.

Att han även lägger ut en och annan franken(som i det här fallet) är nog öven det rätt känt. Men det värsta är ändå alla så kallade "unpolished" som han sålt. Klockor från 60-70-talet som aldrig blivit polerade och ändå ser ut som nya i en aldrig sinande ström? Det är helt ofattbart att ingen har nämnt det. Dom har satt ner foten på VRM i alla fall, men det tog tid!
Jag ifrågasatte att alla hans klockor hade samma solgula index och perfekta boetter. Syftet med inlägget var att visa att han var en skojare vilket kan innebära att fler tunga "Power Sellers" på VRF kan vara det..

Like
Share

April 18th, 2012, 12:54 pm #7

är som följer nedan om bakade tavlor och inget om boetter. Han är en skojare, men han bakar eller målar inte tavlor. Som sagt, det är inte hans klockor. Han skriver en saga om en klocka och försöker ta ut maximal premium.

"How does it come that certain dealers has such yellowish indexes wanted by everyone, but most has not.. Baking, coloring? I don't know but I don't belive in coincidence..

I have something to say! It's better to burn out than to fade away!

From The Life of Spence."
Like
Share

April 18th, 2012, 1:11 pm #8

ner i tråden i mitt replikering till MattiasK. VRF inlägget var spetsat både med öl och ordval.
Här är orginaltråden
http://www.network54.com/Forum/594638/t ... 4r+%E4kta-

Like
Share

April 18th, 2012, 1:21 pm #9

du bugar åt. You're not worthy, worm!

........ lika bra att du erkänner att din högsta önskan är att jobba på King mag....

Rolex post -86, bye bye
Like
Share

April 18th, 2012, 1:22 pm #10

ner i tråden i mitt replikering till MattiasK. VRF inlägget var spetsat både med öl och ordval.
Här är orginaltråden
http://www.network54.com/Forum/594638/t ... 4r+%E4kta-

Spetsat med öl, det gillar jag!!

I TTT inlägget är rubriken att tavlorna inte är äkta, vad menar du med det?

Jag förstår dock vad du vill komma och jag håller med dig förutom tavlorna. Det finns många skojare och nbtimes är långt ifrån ensam. De flesta är dock väldigt måna om sitt rykte. De värsta säljarna finns nog på ebay. Ett utmärkt exempel är han som köpte lösa klockor och förvandlade dom till kompletta över en natt, där har du stora pengar. Fasiken jobbar inte du åt en utredande myndighet nu för tiden? Follow the money!

Tavlor med mörka index kan du släppa i alla fall, inga pengar!

Like
Share