Tudor Black Bay Och SubC no date

Tudor Black Bay Och SubC no date

August 6th, 2012, 3:33 pm #1

Var inne på Nymans idag och provade båda.

Slutsats, helt sjukt att man får två stycken black bay för samma kostnad som en SubC nodate.

jag är väldigt imponerad av black bayen, framförallt i verkligheten. Sjukt prisvärd

blir nog en sådan inom en kortare period.
Like
Share

August 6th, 2012, 3:38 pm #2

är stilig men jag gillar inte riktigt när en klocka är "vintagefierad" när den är ny... tar hellre en gammal snowflake alla dagar i veckan, de är svincoola
Like
Share

August 6th, 2012, 4:08 pm #3

Var inne på Nymans idag och provade båda.

Slutsats, helt sjukt att man får två stycken black bay för samma kostnad som en SubC nodate.

jag är väldigt imponerad av black bayen, framförallt i verkligheten. Sjukt prisvärd

blir nog en sådan inom en kortare period.
Testade Blackbayn, tyvärr bara på lädret, men kändes riktigt bra och jag gillar den verkligen. Fast andra sidan så gillade jag Heritage chronon oxå, men skaffade en flinga?!

***************************************************************************************************************************************************************

- ALLT ÄR ETT - "You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone else, and we are all part of the same compost pile." ~Chuck Palahniuk, Fight Club, Chapter 17
Like
Share