Lördagsklockan--------->

Lördagsklockan--------->

July 21st, 2012, 7:22 am #1

På väg till gårdsauktion i Öbnebo på Vikbolandet, någon mer från Norrköping som ska dit?

Med vänlig hälsning,
N
Like
Share

July 21st, 2012, 7:38 am #2

ska på bröllop, hittade denna i fars låda. Övertygad nu om att något i guld måste jag ha till hösten

Like
Share

July 21st, 2012, 7:39 am #3

På väg till gårdsauktion i Öbnebo på Vikbolandet, någon mer från Norrköping som ska dit?

Med vänlig hälsning,
N
vad det gäller klockan, inte till auktionen.

Ska bara besluta om det blir på länk eller NATO.

----------------------------------------------------------------

What is best a custom Rolex or a Rolex that is stuck in custom?
Like
Share

July 21st, 2012, 7:48 am #4

Med vänlig hälsning,
N
Den här kom tillbaka från service för två veckor så den har fått en del tid på handen. Förra veckan i Milano inhandlades också ett nytt band till den.

För mig har det alltid varit så med Rolex (förutom Daydate) att man byter ut länken mot något band (allt från nato till tropics och konventionella i läder och nylon har passerat revy) men redan efter någon dag så kommer man fram till att man nog allt gillar originallänken bättre. Så när jag köpte den här hade jag nog inte så stora förväntningar att den skulle klara mer än ett par dagar. Men nu har den varit med över en vecka och jag gillar den verkligen. (Passade på att köpa en brun variant också mest för att ha en bra anledning för att köpa en matchande klocka).

Like
Share

July 21st, 2012, 7:49 am #5

Like
Share

July 21st, 2012, 7:51 am #6

Med vänlig hälsning,
N
Bling till frukost idag!

Like
Share

July 21st, 2012, 7:59 am #7

Tackar. Tyvärr har jag inte några nyheter att skriva om. Det enda som hänt på klockfronten är ju några band och att jag fick tillbaka ett helt gäng klockor från Watchbernt som varit på service. Men de ser ju likadana ut som när de lämnades då jag inte ville ha polering så det är ju inte så mycket att visa upp.

Like
Share

July 21st, 2012, 8:03 am #8

Med vänlig hälsning,
N
En favorit just nu,

Like
Share

July 21st, 2012, 8:17 am #9

Med vänlig hälsning,
N
Denna sitter på armen idag... Måste byta band och sitter och funderar på vad jag ska byta till...

[/IMG]

Mvh
Micke E
Like
Share

July 21st, 2012, 8:22 am #10

Med vänlig hälsning,
N
Börjar vänja mig vid den ringa storleken, bekväm är den också... Kanske en keeper...
Like
Share