Dagens klocka !

Dagens klocka !

April 23rd, 2012, 7:10 am #1

Ber om ursäkt för den kanske lite dåliga iphone-bilden. Har inte ens fått av alla klistermärken på den, men denna klocka är den bästa och snyggaste jag haft!

- Det är synd att det bara finns tidtagare men inga tidgivare -
Like
Share

April 23rd, 2012, 7:25 am #2

Själv går jag ju i ständiga GMT-tankar, fast av den ngt äldre sorten. Testar dagen i ära dessutom det minimalistiska måttet 40 mm, just för att känna om jag skulle vilja bära en klocka med det måttet till vardags. Jag vet, den ser svinstor ut på bilden men det är den inte, för 40 mm är inte svinstort! Sen blir det nog en annons på denna..?

[/IMG]

//Rickard aka Rickarnold

"Trots att en stor del av mitt liv kretsar kring klockor är jag aldrig i fas med tiden..."
Like
Share

April 23rd, 2012, 7:33 am #3

Ber om ursäkt för den kanske lite dåliga iphone-bilden. Har inte ens fått av alla klistermärken på den, men denna klocka är den bästa och snyggaste jag haft!

Lutar åt en seg Vab-dag hemma!

Kul och grattis till ny klocka!!

/ John R

Kaplans suger!!!!
Like
Share

April 23rd, 2012, 7:45 am #4

Like
Share

April 23rd, 2012, 7:46 am #5

Spencer utplånaren av Hublot
Like
Share

April 23rd, 2012, 8:04 am #6

Det var allt en skönhet Martin! Väldigt snyggt med det armbandet...
Like
Share

April 23rd, 2012, 8:07 am #7

en Rolex utan den patenterade piratsladdriga länken - bra val!

Min får dock lite handledstid sedan denna landat hos mig.
Bytt länk mot lädur...lite dressigare

Like
Share

April 23rd, 2012, 8:09 am #8

Själv går jag ju i ständiga GMT-tankar, fast av den ngt äldre sorten. Testar dagen i ära dessutom det minimalistiska måttet 40 mm, just för att känna om jag skulle vilja bära en klocka med det måttet till vardags. Jag vet, den ser svinstor ut på bilden men det är den inte, för 40 mm är inte svinstort! Sen blir det nog en annons på denna..?

[/IMG]

//Rickard aka Rickarnold

"Trots att en stor del av mitt liv kretsar kring klockor är jag aldrig i fas med tiden..."
cool BP FF stil är den gammal eller ny??

själv ska jag ut å köra timmer så då får det bli beatern

breitling headwind med UTC

cheers
christian

Like
Share

April 23rd, 2012, 8:11 am #9

...den va verkligen en fröjd för ögat Martin....vilket case!! Här kommer ett personangrepp som heter duga....ducka nu....jag är svårt sotis på din klocka!!

Rolex post -86, bye bye
Like
Share

April 23rd, 2012, 8:14 am #10

Klockan är ju väldigt väldigt fin, och jag måste säga att matchningen med armbandet är helt suverän.
Like
Share