Mengapa sumandak suka pada suami orang?

Mengapa sumandak suka pada suami orang?

atankgau
atankgau

December 14th, 2008, 3:39 pm #1

Sekarang di Keningau sudah jadi satu budaya. Sumandak suka suami orang. Kenapa ya?
Quote
Share

Bangaron
Bangaron

December 14th, 2008, 4:36 pm #2

bukan di keningau saja.. sumandak( janda sebelum kawin ) memang suka dengan suami orang.

Di kelab malam@ karaoke sumandak2 itu berpeluk-peluk dengan suami orang.Orang bujang diorang tidak berapa suka.. sebab endak berapa pandai melayan... dan gelojoh.
Quote
Share

antobon
antobon

December 15th, 2008, 5:17 am #3

Sekarang di Keningau sudah jadi satu budaya. Sumandak suka suami orang. Kenapa ya?
dlm dunia ada bermacam-macam ragam tak heran lar ada kejadian begini.Kepada isteri-isteri layan la suami anda agar mereka tidak mudah akur pada gadis2 muda
Quote
Share

joan
joan

December 16th, 2008, 12:37 am #4

Sekarang di Keningau sudah jadi satu budaya. Sumandak suka suami orang. Kenapa ya?
yaka bangaron ko nampak kah len x ko sms sma joan arr mo jga tgk laki sapa yg kna peluk2 ole pmpuan tu..kekekekeke
Quote
Share

ampalus
ampalus

December 16th, 2008, 11:19 am #5

Sekarang di Keningau sudah jadi satu budaya. Sumandak suka suami orang. Kenapa ya?
dorang suka laki urang sabab laki urang ni banyak duit, karita basar, "romentik", dll... tak percaya??? butul bah...
Quote
Share

Tongus
Tongus

December 17th, 2008, 4:52 pm #6

Sekarang di Keningau sudah jadi satu budaya. Sumandak suka suami orang. Kenapa ya?
Sbb suami orng eknomi kukuh,fkiran pun sdh mtng...x prlu risau psl blnja di rmh...
Quote
Share

minah
minah

December 23rd, 2008, 3:50 pm #7

Sekarang di Keningau sudah jadi satu budaya. Sumandak suka suami orang. Kenapa ya?
Pada saya,lelaki yang dah bergelar suami banyak kelebihan. Paling penting berpengalaman dan romantik.
Satu lagi yang best...tak gelojoh,hebat dan nikmat jika atas ranjang. Tak percaya cuba dan try. Sebab saya dah try..
Quote
Share

Joan09
Joan09

December 24th, 2008, 12:25 am #8

Sekarang di Keningau sudah jadi satu budaya. Sumandak suka suami orang. Kenapa ya?
minah2 yaka u dh try..apa2pn hapy always arr...no komen banyk ni..
Quote
Share

bangaron
bangaron

December 24th, 2008, 3:17 pm #9

Sekarang di Keningau sudah jadi satu budaya. Sumandak suka suami orang. Kenapa ya?
oi nah minah, hebat betul juga kau. Mau suruh sumandak2 try lagi. Apa2 pun yang penting kau bahagia dunia dan akhirat..

Tapi, sia cabar kau.. cari si mineral 500ml, barulah kau betul-betul puas...

Happy X mas...

Quote
Share

Joan09
Joan09

December 25th, 2008, 1:44 am #10

Sekarang di Keningau sudah jadi satu budaya. Sumandak suka suami orang. Kenapa ya?
uiiii nah bagaron sapa c meneral 5000ml tu arr...hehehehehe apa2pn hati2 nak pasangan malum la sikirang ni mcm2 panyakit timbul...hehehehe
Quote
Share