cium-cium di tempat awam...

cium-cium di tempat awam...

Joined: December 1st, 2008, 4:05 am

December 1st, 2008, 4:09 am #1

alallal..ni ada kes ba di keningau juga ni budak sikul sana tangga dakat bsn durg becium ba ..kitai..macamana mau basmi ni..gejala ni..budak sekolah dlm arround 15,16 yrs old ..bikin malu bapa:(dia
Quote
Like
Share

tompin
tompin

December 1st, 2008, 5:55 am #2

bercium kat mana juga tu.
Quote
Share

salana_dalam
salana_dalam

December 1st, 2008, 6:00 am #3

alallal..ni ada kes ba di keningau juga ni budak sikul sana tangga dakat bsn durg becium ba ..kitai..macamana mau basmi ni..gejala ni..budak sekolah dlm arround 15,16 yrs old ..bikin malu bapa:(dia
cuba ko p cubuk..ptg atau tengari ada tu budak 4 ikur romen2
Quote
Share

nc
nc

December 1st, 2008, 6:42 am #4

alallal..ni ada kes ba di keningau juga ni budak sikul sana tangga dakat bsn durg becium ba ..kitai..macamana mau basmi ni..gejala ni..budak sekolah dlm arround 15,16 yrs old ..bikin malu bapa:(dia
ya ba kan,, kalu mo besium2 pn, jn la ba di tmpat awam kn,, di tangga ka??hahahaa..aduiii...
Quote
Share

salana_dalam
salana_dalam

December 1st, 2008, 8:14 am #5

alallal..ni ada kes ba di keningau juga ni budak sikul sana tangga dakat bsn durg becium ba ..kitai..macamana mau basmi ni..gejala ni..budak sekolah dlm arround 15,16 yrs old ..bikin malu bapa:(dia
ya ba nc..takut durg tebuat yg lebih2 ba,,:)
Quote
Share

Joan
Joan

December 1st, 2008, 9:35 am #6

alallal..ni ada kes ba di keningau juga ni budak sikul sana tangga dakat bsn durg becium ba ..kitai..macamana mau basmi ni..gejala ni..budak sekolah dlm arround 15,16 yrs old ..bikin malu bapa:(dia
ni nda bole jadi ni mesti kna tegur atau sdg2 diorg romen2kan pangil makbpa doirg tgk romen lagi kah tak...joan pn bkn nak mgata tpi kpada diorg2 yg suka berromen2 tu kt tempat org awam sdr2la ckit tempat terbuka bnyak org lalu lalang kat ctu..sja nak bagi komen siou kio kaluada yg tersa pla sakap joan ni...
Quote
Share

salana_dalam
salana_dalam

December 1st, 2008, 11:49 am #7

alallal..ni ada kes ba di keningau juga ni budak sikul sana tangga dakat bsn durg becium ba ..kitai..macamana mau basmi ni..gejala ni..budak sekolah dlm arround 15,16 yrs old ..bikin malu bapa:(dia
ngam sya pun mau tegur ba durg tapi takut nanti kana keruyuk..maklumlah geng budak sikul ni..sya suda tua nda larat suda menahan pukulan:)kakkakkka...tapi 1 hari nanti bagus kita lapor terus la..takut2 nanti...melarat durg ni tada teguran...4 kali suda sia nampak..time mau cucuk kad..urg ramai pun nampak..ba..ada yg minum2 entah itu mentoku ka.sia pun nda tau..
Quote
Share

Joined: October 11th, 2008, 3:53 pm

December 6th, 2008, 6:33 am #8

alallal..ni ada kes ba di keningau juga ni budak sikul sana tangga dakat bsn durg becium ba ..kitai..macamana mau basmi ni..gejala ni..budak sekolah dlm arround 15,16 yrs old ..bikin malu bapa:(dia
kurang hajar betul kan...mau kena tambah ajar tu....kecil kecil sudah pandai macam tu....
Quote
Like
Share

paha_ikan
paha_ikan

December 9th, 2008, 3:00 am #9

alallal..ni ada kes ba di keningau juga ni budak sikul sana tangga dakat bsn durg becium ba ..kitai..macamana mau basmi ni..gejala ni..budak sekolah dlm arround 15,16 yrs old ..bikin malu bapa:(dia
:)ko tiau durg kediung tu tagap sikit:)kakkakka
Quote
Share

joan
joan

December 11th, 2008, 2:26 pm #10

alallal..ni ada kes ba di keningau juga ni budak sikul sana tangga dakat bsn durg becium ba ..kitai..macamana mau basmi ni..gejala ni..budak sekolah dlm arround 15,16 yrs old ..bikin malu bapa:(dia
alalala yaka selana_dlm...ni mesti kes teruk dh ni terang2 nga mo buat lum lagi nga malam...
Quote
Share