Best ka alam percintaan...

Best ka alam percintaan...

girlz@
girlz@

January 5th, 2009, 8:02 am #1

mmm..aku x pernah bercinta... best ke becinta ni???
Quote
Share

eva
eva

January 6th, 2009, 12:15 am #2

Kata mereka yang telah mengalami cinta.

1.Sehari di rasakan setahun
2.Makan tak kenyang mandi tak basah
3.Terbayang-bayang sidia di kala sendirian
4.Kata-kata yang pernah diungkapkan seakan bermain-main di ingatan
5.Sentiasa menanti sms,email atau pangilan telefon dari sidia
7.Pandai cemburu
8.Selalu melihat pelanduk 2 serupa seakan ada org sama dengan kekasihnya
9.Gila bayang
10.Pandai senyum sendiri
11.Suasana sekeliling seakan di rasakan indah
12.Apa bila terbaca novel percintaan atau sajak seakan itu faham perasaan kita
13.Suka menatap gambar sidia
14.Dan banyak lagi perasaan yang pelik-pelik yang tidak pernah di rasa sebelum ini


Quote
Share

Joined: January 2nd, 2009, 4:38 am

January 6th, 2009, 5:35 am #3

mmm..aku x pernah bercinta... best ke becinta ni???
best...tp klu break nda best...
Quote
Like
Share

Joined: March 26th, 2008, 12:35 pm

January 6th, 2009, 2:20 pm #4

mmm..aku x pernah bercinta... best ke becinta ni???
abis madu makan terus tu sapel la...
Quote
Like
Share

Lawandoi
Lawandoi

January 6th, 2009, 2:44 pm #5

mmm..aku x pernah bercinta... best ke becinta ni???
Apa tak bestnya... ramai pasangan yang lupa diri... mula2 ringan2 lepas tu berat2.. konon nak buktikan cinta...
Quote
Share

eva
eva

January 7th, 2009, 4:07 am #6

mmm..aku x pernah bercinta... best ke becinta ni???
kepada mereka-mereka yang masih muda dan masih belajar nasihat saya jangan dulu berjinak-jinak dengan alam percintaan ini sebab silap langkah akan menghancurkan masa depan anda.

Tumpukan dulu pelajaran dan selepas kerja baru la berfikir tentang cinta sebab cinta ini tidak akan lari kemana-mana.

masa muda hanya sekali jadi gunakanlah masa muda itu dengan sebaik-baik nya.
Quote
Share

suzie
suzie

January 7th, 2009, 11:04 am #7

mmm..aku x pernah bercinta... best ke becinta ni???
tpi lau pandai kc balance 2 masa n pandai jga diri...why not kn.... tpi jan smpai lupa diri tau..memanglh fall in love nie sangat2 best tpi lau kta silap urng n kna buyuk... upppphh... sakit2 jga tau...x pecaya.. tnya ja urng yg smpai mau minun e2 racun tungol @ naik e2 piasau.. ataupun e2 pisau cukur..... hehehehehe.... tpi 1 lagi lau bcinta nie kc sedialh 2 hati mau kna kc hancur...abis kta bukan tau kan.. n bukan suma yg kta mau 2 dapat n bhagia kan2..heehehe pandai2 sja sa nie kan...
Quote
Share

spongebob
spongebob

January 18th, 2009, 3:48 am #8

mmm..aku x pernah bercinta... best ke becinta ni???
memang best kalo nak becinta...
tapi biar berpadah2...kui..kui....
Quote
Share

jejaka kesepian
jejaka kesepian

January 19th, 2009, 1:17 pm #9

mmm..aku x pernah bercinta... best ke becinta ni???
bagus juga mcm mau makan tuhau sampur ikan masin kena pera limau kapas hehee..cuba n trylah..
Quote
Share

Joined: February 9th, 2009, 10:56 am

February 10th, 2009, 12:02 pm #10

mmm..aku x pernah bercinta... best ke becinta ni???
masa becinta memang best,apa lg klu sumandak,
bila pigi dating boypren saja saport,klu sumandak
keluar duit jatuh la saham 2 boypren,.
masa dlm bcinta apa tu pasangan buat semua nampak sempurna
bila break off,mula lah semua tia kana..baru nampak tu kesalahan..
hehehe....
Quote
Like
Share